Hej. Kommer ni ihåg att jag skulle till Bioestetica sweden och testa permanent hårbortagning? Jag lovade er läsare att blogga om det. Jag var där för två veckor sedan. Behandlingen gick fort. Än så länge har jag bara gjort en behandling så det är egentligenn för tidigt att säga om det fungerar eller inte för det behövs att man gör flera behandlingar. Jag har dock inte märkt någon skillnad alls efter den första behandlingen men vi får se. Det har gått ca 2veckor sedan jag var där. Ska bli spännande att se. Jag kommer berätta om resultatet till er sen.
_____________________________________________________
Mitt resultat efter 3 behandlingar:
ett väldigt slarvigt resultat! Personalen som jobbade var stressade och det märktes tydligt på resultatet som blev lidande tyvärr..
 
Jag kommer inte gå tillbaka till Bioestetica Sweden men jag kommer gå till en annan salong och göra permanent hårborttagning istället. Metoden fungerar bra men dom är tyvärr slarviga på just detta ställe.. Jag såg att de hade missat att behandla stora områden av misstag.
 
 

Kommentera

Publiceras ej