Jag kom in på NTI skolan. Jag ska läsa Engelska 6 och Matematik 2a där på distans.
För mig passar det utmärkt att studera på distans eftersom jag då kan studera de tiderna som passar mig samtidigt som jag kan ha kvar mitt arbete.
Jag tror därför att distansstudier passar mig utmärkt.
 
Jag har redan köpt matematikboken till kursen och börjat titta på den.
 
Känner mig exalterad att få dessa ämnen avklarade!
 
 
Kursen startar först om två månader. Fram till dess studerar jag engelska på Worddive som är en fantastisk site att lära sig engelska på. Jag har lärt mig jättemycket där på kort tid och gjort stora framsteg på kort tid.
 
www.worddive.com

1 kommentarer

JohnKlekka

14 Sep 2017 15:44

Hej!

Jag ska också läsa matte2a via NTI distans snart.

Klarade du det?
Hur var upplägget? Många prov? Inlämningsuppgifter?
Vill veta om det då det stressar mig mkt...

Svar: Hej.Jag är inte klar med mattekursen ännu men hittills tycker jag upplägget har varit bra.
Trevlig kväll
M P

Kommentera

Publiceras ej