Jag har gjort väldigt stora framsteg med min Engelska tack vare www.worddive.com .
Det är en perfekt site för er som vill lära er ett språk flytande på kortast möjliga tid.
Jag är så nöjd!
 
Såhär långt har jag kommit med min Engelska på bara två månader.
 
 
Jag har redan blivit flytande. Det var jag inte för två månader sedan ska jag säga. Jag har lärt mig otroligt mycket, och det är tack vare worddive.
 
Jag tycker det är kul att worddive mäter hur många ord man har lärt sig permanent och att man hela tiden ser sina framsteg.
 Jag har lärt mig 2075 permanenta begrepp på två månader. Då har jag övat ca 60min per dag/5 dagar i veckan. 
Fantastiskt, eller hur!
 
Nu funderar jag på vad jag ska lära mig för språk när jag nått 4000permanenta ord och därefter är klar med kursen!
Det skulle vara jättekul att lära sig Spanska, Tyska, Franska eller bli ännu skickligare på Finska.
 
 
Vad skulle ni vilja lära er för språk?
 
Skulle ni vara intresserade av en tävling där man kan vinna en språkkurs online?
Finns det ett stort intresse för det?
 
De har även en app
 
 
http://www.worddive.com

Kommentera

Publiceras ej