Bara 2 noll är den sämsta baren jag någonsin varit på. Jag och två vänner till mig var på promenad och hade haft en trevlig kväll. Då såg vi baren "bara 2 noll" som vi gick in på. Vi ångrar att vi gick in här. Personalen är otroligt otrevlig, de är väldigt långsamma och mina två vänner fick inte ens beställa något att dricka. Men de serverade andra men ignorerade mina vännet. Personalen ignorerade mina vänner totalt. Det märks att personalen är anställd för egna företagare skulle aldrig våga behandla kunder på så dåligt sätt . Jag gissar på att företaget snart kommer gå i konkurrs med tanke på hur otrevliga de är mot sina kunder.
 
Aldrig mer bar bara två noll. Sämsta service jag fått på någon bar!
 
De serverade dessutom mitt vin i ett blött glas. Bara det säger MASSOR om stället.
 
 

Kommentera

Publiceras ej