Hej. Tänkte berätta om mitt resultat av permanent hårbortagning. Jag har gjort 2 behandlingar för armhålan och det mesta av mitt hår har redan försvunnit. Jag är så imponerad att det verkligen fungerar. Jag måste medge att innan jag testade var jag skeptisk och trodde inte på sådant! 
 
Man ska göra en kur för att få bort allt hår på ca 8grr men jag känner redan nu att jag fått bort det mesta under armarna så jag får se hur många behandlingar som behövs. 
 
Den maskinen jag har testat heter ZEMA 808 och är den senaste diodelasern på marknaden. Behandlingen finns att göra hos Omroj Klinik i Danderyd.
 
Behandlingen gjorde inte ens ont! Det är ett tips till er som är trötta på att behöva raka hela tiden.
 
Tidigare har jag även testat cellox 10 och även den var bra!

Kommentera

Publiceras ej