Idag var jag hos beautyproffesion sweden för att ta bort klumpar som deras fillers orsakat mig. Jag fick ett väldigt otrevligt bemötande och man behövde ha väldigt mycket skinn på näsan eftersom hon visade tydligt att hon tyckte jag var en väldigt jobbig kund uppenbarligen.
Dessutom hade hon en praktikant som stod bredvid henne medans hon anklagade mig att jag som kund har ansvar och att hon som ägare och behandlare inte har något ansvar om det blir klumpar eller fettknölar som orsakats på grund av deras filler. Hon lät väldigt aggresiv på rösten och tyckte att hon inte har något ansvar.
 
Jag påpekade att jag faktiskt väntat 3 år efter behandlingen och att klumparna faktiskt borde försvunnit naturligt under den tiden. Jag gick ju inte till dem för att vara jobbig utan jag ville ju bara få bort klumparna.
 
 
Jag har lagt över 10 000kr på behandlingar hos dem så jag är verkligen chockad att de behandlar missnöjda kunder på det här sättet. Att hon t.o.m avbryter mig och säger "stop" när jag förklarar att jag fått klumpar bara på de ställena hon behandlat är konstigt betende. Jag kände mig väldigt obehaglig till mods av hennes agerande. Visserlugen sprutade hon iaf in  ett ämne som skulle ta bort fillern så det var schyst att hon gjorde det men det var otrevligt bemötande.
 
Eftersom jag kände mig så obehaglig till mods och hon hade en praktikant som tittade på glömde jag fråga om de kunde skriva ut någon kräm. Hon gjorde förut en kemisk peeling på mig som gett mig bruna fläckar som fortfarande inte försvunnit. (Hon lämnade mig nedans kemiska peelingen låg på och tog en annan kund medans). Jag har fortfarande bruna fläckar kvar som hon åstadkommit från den gången. Men nästa gång går jag tll någon annan.

Kommentera

Publiceras ej