I lördags var det den 3e behandlingen av permanent hårborttagning hos bioestetica sweden. De är VÄLDIGT slarviga! Jag kommer inte gå tillbaka dit igen.
 
Nu undrar ni säkert hur det har gått.
Personligen skulle jag inte gå tillbaka till bioestetica sweden igen vilket beror på att jag köpt 3 behandlingar och de två första behandlingarna blev otroligt slarvigt gjorda. Jag förklarade när jag kom dit att de hade missat mycket vid tidigare behandlingar. Men denna behandling blev iallafall nogrannare gjord.
 
Första gången jag kommer dit möts jag av en väldigt stressad läkare som behandlar mig...  behandlingen går lite för fort märker jag senare när jag ser hur slarvigt resultatet blev.
 
Vid andra behandlingstillfället är läkaren där och en praktikant. Läkaren förklarar för praktikanten hur hon ska göra behandlingen på mig och vilka inställningar hon ska ha.  Jag ligger där i underkläder då praktikanten behandlar mig och läkaren förklarar hur hon ska göra. Det är alltså en outbildad som gör behandlingen på mig. Jag hade inte fått någon information alls om att en elev skulle behandla mig och jag hade inte heller fått information om att någon annan skulle titta på när de behandlade mig..
Jag hade betalt och bokat en vanlig behandling men fick trots det en elev ... Det säger mycket om företaget. Jag menar; Om jag ville ha en elevbehandling hade jag gått till en skola istället för en salong. !
 
3e behandlingen: min 3e behandling var i Lördags. Jag förklarade för tjejen som gjorde behandlingen att de två tidigare behandlingarna var slarvigt gjorda. Hon var trevlig och kändes nogrann denna gång.
 
Men jag kommer inte gå tillbaka. Jag känner inte förtoende för företaget då de två första behandlingarna var så himla slarvigt gjorda. Varför ska jag gå tillbaka då de missat ca 30% av allt hår de två första behandlingarna och inte ens erbjuder någon kompensation för det. Då känner jag att jag heldre går till ett ställe där de är nogranna och serviceminded i fortsättningen. Jag kommer altså inte gå tillbaka till Bioestetica Sweden. Jag kommer istället gå till ett ställe där de är seriösa och serviceminded!
 
 
Den som vill få billiga slarviga behandlingar bör gå till Bioestetica sweden i Solna. Om man däremot vill ha bra service och en nogrann behandling rekommenderar jag dem inte... då bör man gå till något annat ställe enligt min erfarenhet 

Kommentera

Publiceras ej