Visste ni att radiovågor/radiofrekvens kan användas till hudföryngring?
 
Det finns flera studier som visar att det fungerar. Jag tycker det är häftigt att det fungerar, är smärtfritt och ofarligt. Det är otroligt att det fungerar!
 
Jag har testat både Nannic 1000 och m3 som båda jobbar med radiofrekvens och jag tycker att behandlingarna är såå sköna. Det känns som en massage och är väldigt behagligt.
 
M3 maskinen är den senaste nyheten på marknaden. Den innehåller hela 8 olika behandlingar i samma maskin. Helt fantastiskt! En av m3:ans alla behandlingar är just  radiofrekvens som kan behandla slapp hud, rynkor, linjer, dubbelhaka m.m.
 
Ni som vill ha en hudföryngring i huden utan att göra ett kirurgiskt ingrepp tycker jag ska ge M3 en chans! Det är en fantastisk maskin tycker jag som hudterapeut. Behandlingen bygger upp nytt kollagen och elastin som är bra att ha i huden. Så behandlingen är dessutom hälsosam och avkopplande.
 
Man kan föresten kombinera radiofrekvensbehandlingen med en klassisk ansiktsbehandling!
 
 

Kommentera

Publiceras ej