Fettfrysning är ett utmärkt komplement till dig som vill gå ner i vikt fortare. 
Känner du att du redan motionerar, äter rätt men att du fortfarande har de där extra kilorna som du vill få bort?
Då tycker jag att du ska testa fettfrysning. Det är en bra metod om man vill gå ner i vikt snabbare.
 
Med fettfrysning är det viktigt att du fortfarande håller igång cirkulationen åtminstonne 20min per dag så att du hjälper lymfsystemet att föra ut slaggämnena och fettet med hjälp av lymfan. 
 
Jag tänkte nu berätta om lite studier som gjorts på fettfrysning. 
Det har nämligen gjorts olika tester på människor som har fått frysa sig smala. Folk som medverkat i olika experiment har bland annat fått stå ute i kylan med knappt några kläder under vintern och har fått frysa för att se vad det ger för effekter; för att se om personerna går ner i vikt! Så det har gjorts en del experiment på mänskliga "försökskaniner". 
 
"Mänskliga försökskaniner ska frysa sig smalare" - SVT 2014
 
Sedan har man även sett på barn som ätit mycket isglass att de blivit smalare i ansiktet på de ställerna där de hade haft isglassen i munnen. Intressant tycker jag. 
 
Fettfrysning - en säker och beprövad metod.
Som ni hör finns det alltså beprövade metoder som visar att man får ner i vikt av att frysa. Dock så är det inte så hälsosamt att stå ute utomhus mitt i vintern och frysa utan kläder! Därför är det så bra att maskinen MICOOL har uppfunnits. Det är en fettfrysningsmaskin som är säker och beprövad!
Den har ett skydd som gör att kroppen inte tar någon skada; så man slipper stå ute och frysa på vintern och kan ändå gå ner i vikt på ett säkert och beprövat sätt utan några risker.
 
Omroj Klinik i Danderyd erbjder fettfrysning med maskinen MICOOL. Det är en ny och trendig maskin som hjälper än att gå ner i vikt fortare. Detta är den bästa icke kirurgiska fettreduceringsmetoden.
 
http://www.omrojklinik.se
 
 
Jag rekommenderar även att man dricker mycket vatten varje dag. Alla borde dricka åtminstonne 5-6glas vatten per dag.
 
 
 
Om ni undrar något om behandlingen är det bara att fråga då jag är auktoriserad hudterapeut. 
 

Kommentera

Publiceras ej