I går kväll efter jobbet var jag och en kompis på en magishow på magic bar. Det var trevligt att se showen. Trollkarlarna var duktiga. Publiken var mest 40+ uppåt så vi var dem yngsta där (förutom några barn i 10års åldern) men det gjorde ju inget. Dem flesta åt mat samtidigt som showen men det gjorde inte jag och Yollis , jag drack en juice och hon drack alkoholfri öl. ;) man kan ha trevligt utan alkohol. Enda dåliga var att det var 1,5h paus mellan akterna vilket ju är tråkigt när man kom dit för att se showen.  Enligt hemsidan skulle andra akten börja 45min efter den första vilket är mer lämplig tid att vänta än 1,5h. Men går man dit för att äta långsam middag går det  ju bra men om man går för att se showen och inte äta middag samtidigt blir man uttråkad under den långa väntetiden. Hur som helst var trollkarlarna roliga. Lite komiker samtidigt. ;)
 
Jag är hos Yollis nu.  Ska hem sen tänkte jag och plugga. 

1 kommentarer

Pia

22 Feb 2015 12:13

Magic bar är himla trevligt! Låter som att ni hade en bra kväll! Pia

Kommentera

Publiceras ej