Hej! Idag har jag jobbat som vanligt. ;) Jag var helt fullbokad med behandlingar, både CND shellac samt fransförlängningar har jag utfört idag. CND shellac är orginalet av gelelack och det bästa för naglarna jämfört med andra märkens gelelack. CND shellac är orginalet och har patent på sin formula. Unika med cnd shellac är att man inte filar eller buffrar på nageln innan behandlingen vilket innebär att ens egna naglar inte tar skada av behandlingen. Vid andra märken som är kopior på deras shellac filar man eller buffrar innan. Alltså är cnd shellac den bästa formen av gelelack enligt mig eftersom att den inte påverkar kundens naturliga naglar. När man tar bort gelelacket är naglarna åter som vanligt igen. ;) De blir inte slitna dvs. Smart tycker jag!
 
Jag slutade kl 20.00 idag och i morgon börjar jag jobba kl 9.00. Jobbar även på Lördag. 
 
Naglarna blev jättefina och fransbehandlingen också. Tyvärr hann jag inte fota naglarna idag eftersom jag var helt fullbokad och inte hann göra det idag.. 

Ska försöka ta bilder i fortsättningen. ;) Riktigt snyggt blev det hur som helst!

Kommentera

Publiceras ej