Hejsan! Jag måste säga att jag är så fantastiskt kär. Det är en härlig känsla!
 
Nu sitter jag och väntar på honom i killens lägenhet.  Jag har tvättat kläder under tiden och det var ett gäng 10åringar som visslade och följde efter mig när jag var på väg till tvättstugan. Det var lite smått läskigt. Nu sitter jag i sängen och tänkte att det va på tiden att jag skulle blogga igen! Jag bloggar när jag har lust och tid nämligen. I dag har jag jobbat och i morgon får jag vara ledig för en gångs skull. Jag jobbar annars varje lördag men vad gör det när jag älskar mitt jobb! 
Kärleken kommer hem ca 22.30 för han slutar 22.00. Vi tänkte laga en mysig middag tillsammans och ha en lugn Fredagskväll då båda är lediga i morgon. :) wihu vad lyxigt det känns att vara ledig på en Lördag när man alltid jobbar alla lördagar annars ska ni veta!
 
Kram på er!
 
p.s. tog en egobild nu medans jag väntar. 
 p.s. har handlat superfina jeans i dag av märket Tiger. Jag älskar tigerjeans då de har en grym passform

1 kommentarer

Pia

29 Nov 2014 00:50

Åh så underbart att vara kär! Hoppas vi får se bild på er två snart! Och kul att du uppdaterar bloggen. Pia

Kommentera

Publiceras ej