Hej! Jag måste tipsa om ett grymt bra kostillskott! Nämligen FitLine Activize. Förra sommaren hade jag en jättejobbig depression. Jag åt antidepressiva och ångestmedicin utan att det hjälpte speciellt mycket. Det hjälpte bara litegrann så att jag kunde komma upp ur sängen om någon drog upp mig därifrån men inte annars.... men var fortfarande helt energilös och kroppen fungerade inte... ...................................................................................................................................................... Hur som helst så har mamma en trevlig arbetskollega som även sålde FitLine produkter vid sidan av. Hon var snäll och gav ett kitt med fitlines produkter till mig eftersom hon tyckte synd om mig som mådde så dåligt. B.l.a FitLine Activize. Jag hade haft depressionen ganska länge (kändes det som) innan jag provade produkterna och inget annat hade hjälpt mig... och jag hade ätit alla möjliga kosttillskott utan att någonting hade hjälpt mig! Jag hade som sagt även ätit antidepressiv medicin och ångestmedicin utan vidare bra resultat! ......................................................................................................................................................... Hursomhelst, När jag började dricka FitLines Produkterna som Activize började jag att må bättre.. Redan på en gång fick jag energi så att jag orkade göra mer saker. Den hjälpte faktiskt på en gång som ett MIRAKEL! Vid depressionen blev ju minnet påverkat negativt men när jag började dricka Activice började jag komma ihåg saker igen, fick mer energi, kunde börja fokusera på saker igen och mådde allmänt bättre. Den fungerade bättre än antidepressiv medicin och gjorde att jag mådde bättre! Jag mådde bättre på en gång och blev frisk från depressionen ganska fort efter att jag hade börjat att dricka produkterna från FitLine. Bl.a. Activize hjälpte mig jättemycket som sagt!!.................................................................................................................... Det är ingenting konstigt i produkterna. Bara naturliga bra ämnen! Näring som tas upp på cellnivå på direkten! Det finns jättemycket forskning om produkterna och många idrottsmän, hudterapeuter och läkare använder även produkterna då dom är så bra!.......................................................................................................... Man måste absolut inte vara deprimerad för att dem ska vara bra utan dem är bra för alla! Deras produkter gör att man blir mer fokuserad, man mår bättre, man får energi, man får bättre minne, bra mot huvudvärk och migrän, allergi m.m. Bra för huden osv då den innehåller MASSA bra näringsämnen och det är VETENSKAPLIGT BEVISAT ATT DEN FUNGERAR och går ner på cellnivå och arbetar. :) Den innehåller allt vi behöver få i oss för att må bra och inte så lätt bli sjuka, hålla oss unga och snygga och friska längre! Bra vid träning m.m. En produkt som är bra för alla faktiskt! Helt klart värt pengarna tycker jag! .......................................................................................................................................................... O.b.s: detta är ingen medicin och innehåller inga skadliga eller dåliga ämnen. Den innehåller ENDAST BRA ÄMNEN och är bra för kroppen. MAN MÅR MYCKET BÄTTRE AV PRODUKTERNA! :) Jag påstår inte heller att deras produkter botar depressioner för andra än för mig, för jag kan ju inte veta om det botar andras depressioner eller inte. Jag vet bara att den har hjälpt mig att må bättre och att FitLine även har hjälpt många andra. Detta är ett kosstillskott och inte en medicin! Jag påstår alltså inte att detta botar depressioner. Jag säger bara att den hjälpte mig att bli frisk från min depression bättre än mina antideppressiva samt att den hjälpt många andra. Men jag lovar inte att den hjälper mot andras depressioner. Jag berättar endast om mina EGNA erfarenheter. :) .......................................................................................................................................................... Jag har faktiskt börjat att dricka dem igen då jag tycker att dem är så bra och jag känner skillnaden. Man kan även använda produkterna innan träningen eller innan en intervju eller ett prov då man måste vara mycket fokuserad och det hjälper verkligen! :) Jag ville bara tipsa er om detta eftersom att detta enligt mina ögon är en mirakelprodukt som ingen borde vara utan! Eftersom jag själv blev hjälpt av denna produkt vill jag nu hjälpa andra! ......................................................................................................................................................... Om någon vill handla något så klicka på denna länk för att beställa:
......................................................................................................................................................... P.s: det är bra att ha ett abbonemang för då har ni 30-dagars öppet köp! - Så är ni inte nöjda med produkterna FÅR ni alla pengar tillbaka. Bra va? :) Dessutom köper ni produkterna till 30% lägre pris om ni har på abonemang. Självklart kan man avbryta abonemanget när man vill eller pausa det. (har man abonemang har man dock minst det under 3månader.) Vill ni ha ett abonemang så prata med mig så hjälper jag er att ordna det. Vill ni däremot endast köpa produkter räcker det att ni klickar på länken http://www.pm-international.com/shop/?TP=6235105  så kan ni köpa produkterna som ni vill ha där! .......................................................................................................................................................
 
(Det är detta kosttillskott på bilden som botade min depression.) Lycka till!
 
Om du vill ha produkterna på ett abonemang i stället så registrerar du dig här:  www.6235105.pm-quickstart.com
Activize, Depression, FitLine, bra produkter, bra vid träning, bättre minne, cellnivå, finare hud, finare hår, finare naglar, fokusera, hudterapeuter, hålla sig ung längre, idrottsmän, läkare, mer energi, mirakel, mirakelprodukt, må bättre, naturliga ämnen, nöjd kund garanti, pengarna tillbaka, produkt för alla, produkter, värt pengarna, Ångest,

5 kommentarer

Emelie

23 Jun 2014 10:15

Oj, men vad för slags depresion hade du? För det låter typ helt otroligt tycker jag...

Svar: Det var en helt "vanlig depression" eller vad man ska kalla det. Jag vet att det låter helt otroligt men det är sant! Det är därför jag skriver om den eftersom att den hjälpte mig att bli frisk. Det som är så härligt är att detta kosttillskott innehåller så mycket olika näringsämnen (ja allt vi behöver få i oss faktiskt) och just FitLines produkter går in på cellnivå så att man får effekt. Alltså att vi tillgodogör oss näringen så på något sätt antar jag att i och med att jag fick i mig mer näring och kunde tillgodota mig den tack vare den bra sammansättningen i kosstillskottet blev jag frisk. :) Detta är min gissning att det gick till på detta sätt eftersom jag vet att kosstillskottet endast innehåller bra saker och det är ju inte heller någon medicin! Jag är själv chockad att det fungerade och att jag blev hjälpt av produkterna och det är därför jag vill dela med mig åt andra om detta då jag vet MÅNGA som blivit hjälpta av FitLine för alla möjliga sjukdomar och besvär. :) Vill dela med mig helt enkelt av mina erfarenheter och hoppas att jag kan hjälpa någon annan också! :)
M P

Susanne Barkvik

23 Jun 2014 21:59

Så underbart att höra Mia! Men du ska veta att du inte är ensam om den erfarenheten. Jag har träffat många vuxna som förändrat sin Hälsa med hjälp av produkterna. Det är som du beskriver att innehållet går på cellnivå och då fylls det på med näring till nivåer som gör att kroppen börjar att självläka. Det är kroppen som gör jobbet och näringen är "extrabränslet" som behövs helt enkelt. Hur länge drack du det och hur kände du skillnaden?
Mvh Susanne

Svar: Jag vet också många som FitLine har hjälpt. Det är därför jag fortfarande dricker dem eftersom att jag märker skillnaden. Jag drack produkterna tills dem tog slut (en månad) och då mådde jag mycket bättre redan. :) Men som sagt kom effekterna fortare än under en månad. Jag märkte ju på en gång att jag blev mer fokuserad, att minnet fungerade bättre märkte jag också ganska fort m.m.
M P

Pia EDSmamman

27 Jun 2014 09:42

Helt underbart att läsa, viktigt att komma ihåg är dock att activize hör till Optimalsetet, alltså basic, Activize och restorate och detta är 1 produkt som är uppdelat på 3 produkter för att man dels behöver vissa saker mer på morgonen, andra på kvällen och vissa behöver man fylla på med mitt på dagen, som tex activize och restorate eller om man tränar så tar man activize innan träning för mer ork/energi/prestation samt restorate precis efter träning för återhämtning och mindre träningsvärk. Så för att man ska få optimal effekt av produkterna så ska man köpa produkterna tillsammans och inte var för sig. Köper du ex multivitamin på hälsokost eller på apoteket så är alla näringsämnen, mineraler, enzymer etc sammanslagna i en och samma produkt vilket riskerar att vissa näringsämnen tar ut varandra och effekten blir plus minus noll. Det har man på PM tagit hänsyn till och alltså delat upp otpmalsetet på 3 olika produkter. Många vet inte om detta utan tänker att de kanske bara vill ha ex Activize för att de vill bli piggare, eller Restorate för att de vill sova bättre, eller basic för att de har ett magsår etc som de vill läka, eller öka immunförsvar... men då har man liksom missat poängen. Allt detta har du säkert koll på men jag skriver ändå :-) Det är så otroligt roligt att läsa din historia, det berör mig extra mycket då jag också fått otroligt mycket hjälp av fitline, jag var jättesjuk under flera år, har en sjukdom som heter EDS, med svår värk i leder osv.... vändningen kom med fitline och precis som för dig så har även jag läkt ut depression men även panikångest. Så jag hoppas att många läser din blogg nu och vågar testa produkterna. Fler och fler börjar ju förstå att näringen måste komma nånstans ifrån och att det inte längre finns i vår mat. Så jag önskar dig all lycka till i fortsättningen!!! Många kramar från en annan bloggare :-)

Robin Jonsson

27 Jun 2014 12:34

Hej Mia, Robin här, FitLinare sen i slutet av oktober 2013. Innan jag började med produkterna så hade jag bland annat ångest och depression, var trött om kvällarna men kunde inte somna för att jag låg och grubblade på saker som oroade/stressade mig. Åt mediciner för det, från mitten av juli 2013 började jag även äta insomningstabletter för att kunna somna. Inget av dessa mediciner hjälpte mig. Direkt när jag började med FitLine så slutade jag med medicinerna och började efter en vecka finna ro i skallen och jag kunde få en bättre sömn :)Detta är bara ett par delar av mina resultat :) Ha en bra dag :)

Linda

08 Jan 2015 19:08

Tack för tips! Undrar exakt vilken activize du åt?
Hemskt tacksam för svar! !!!

Kommentera

Publiceras ej