Har varit helt fullbokad i dag.... vaxningar, fransförlängning och shellac med förstärkning! Jag har haft fullt upp och enbart stamkunder hela dagen. Jätteroligt!
 
Jag har verkligen ett roligt jobb! Älskar mitt jobb! :D Jag älskar att få höra "Du är så duktig och noggrann, jag är så kräsen med naglar och du får alltid till en så fin form och snygga naglar. Du är jätteduktig!" Jag blir alltid lika glad när jag får höra detta från kunderna och  när jag ser hur glada jag gör mina kunder! Alltid lika kul. För jag är väldigt noggrann med mitt jobb! & Jag har bästa jobbet. ;) Det är så underbart att få göra andra människor glada! Människor blir verkligen glada av att få fina naglar och fransar. Sedan brukar dom gilla att få prata av sig och bara ha någon som lyssnar på dem och småpratar tillbaka. Folk gillar att få känna sig lite ompysslade och det blir dem hos mig. :)
 
Nu ska jag lägga mig... är jättetrött... i morgon är det min tur att få fransarna fixade. Enda dagen jag hinner med det är Söndagar då jag går i skolan 5dagar i veckan plus jobbar varenda lördag och ofta dessutom fredagar efter skolan så på Lördagen är man trött när man kommer hem... det är inte så att jag längtar efter att gå ut på krogen! Verkligen inte. Jag verkligen njuter av att få lägga mig i sängen framför en bra bok, ta lite ledigt från studerandet en liten stund och få somna i min sköna säng. Fantastiskt skönt. Jag njuter av varje lediga minut eftersom jag jämt jämt jämt är upptagen.
 
Sov gott!
 
Kram på er.

1 kommentarer

Sandra

08 Feb 2015 23:43

E så avis på ditt jobb asså 😛 tack för bra blogg /sandra

Kommentera

Publiceras ej