Hej.
Helgen har gått så fort.
Jag och familjen har haft en underbar helg. Vi har umgåtts tillsammans och gått vid det vackra Österskär. Vi lagade veganvänlig mat. Jag har blivit väldigt inspirerad av vegansk kost! 
Det är gott, nyttigt och bra för hälsan.
 
Visste ni att det finns vegansk ost? 
Jo det stämmer. Jag kan verkligen tipsa om det.
Människor borde bli bättre på att äta mer vegetariskt och veganskt.
Den veganska osten är god. Jag tror att det är bra att byta ut en del av våra mjölkprodukter till veganska istället eftersom vi annars lätt får i oss för mycket mjölkprodukter.
 
Det finns även "veganmjölk" från oetly. Mjälken är gjord på havre och passar bra att dricka istället för mjölk.
 
Själv använder jag oetlys veganmjölk i mitt te och äter även veganost för att dra ner på mjölkkonsumtionen. 
 
Jag mår jättebra av det!
Rekommenderas verkligen!
 
Har ni något tips på bra veganska produkter; tipsa mig!
 
Själv gillar jag denna veganost!
 

Kommentera

Publiceras ej