Jag har hört att denna mascara ska vara superbra! Jag har dock ej hunnit prova själv än. (Ska prova när mina mascaror tagit slut. Jag har nämligen fått massa gratismascaror som är oöppnade som jag ej hunnit använda av andra märken. ;) När jag använt dem ska jag köpa denna! 

Tips till er som vill ha fina fransar alltså!
 
Snart kommer min älskling hit så vi ska passa på att njuta av att vi är ensam hemma i villan. :) Han har varit och jobbat och jag har träffat en kompis och vi har ätit ute. Nu ska jag städa innan älsklingen kommer. Hahah det behövs verkligen. ;)
 
 
 
P.s. Mascaran heter "collagen" och ger "power volume" som det står på förpackningen om man ska lita på mina kontakter. ;) Finns att köpa på kicks och andra kosmetikbutilker! (Kostar som en normal mascara och är inte alls speciellt dyr tycker jag.)
 
Ha det bra!
 
 

1 kommentarer

Marie

30 Jun 2014 20:14

prövat denna, ok men inte toppen

Svar: Hej! Som sagt (som jag skrev) har jag inte själv provat denna mascara än! Jag har endast hört från andra att den ska vara bra! Med vänlig hälsning, Mia
M P

Kommentera

Publiceras ej