Jag måste tipsa om Forever Livings foundation från Sonya serien. Den vårdar och skyddar huden. Haha nu måste det låta som att jag gör reklam för Forever Living eftersom jag skrivit om så många av deras produkter men jag skulle aldrig skriva om produkter som inte är bra för då skulle jag ju förlora läsare. Jag skriver alltid mina ärliga åsikter och i det här fallet råkar jag bara gilla många av Forevers produkter. :)
 
Det är nämligen såhär att...
 
Mycket av dagens makeup på marknaden innehåller massa dåliga ämnen som inte är bra för huden konstigt nog. Man kan tycka att vi borde kommit längre med sminket eftersom att det numera finns väldigt bra hudvård däremot så har många märken mycket "skit" i sina makeupprodukter som inte är  bra för huden! Jag undrar varför det är såhär. Så var noga med valet av smink tjejer, speciellt foundation som du applicerar direkt på huden. ;)
 
Forevers foundation är vårdande och innehåller bra ämnen för huden. B.l.a aloe vera men också massor av andra bra och hudvårdande ämnen. Den är dessutom nickelfri och ger dig perfekt hud verkligen. Därför är jag så förtjust i den. 

Kommentera

Publiceras ej